Økonomimedarbejder til Fællesfunktionen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye økonomimedarbejder?

Er du vild med at arbejde med tal og økonomistyring og finder du det samtidig meningsfuldt at arbejde på et vigtigt velfærdsområde som socialområdet? Så kan vi tilbyde en spændende, udviklende og udfordrende stilling.

Til Fællesfunktionen søger vi en økonomimedarbejder, der trives med at have et selvstændigt ansvar og samtidig prioriterer dialog og samarbejde med kollegaer og ledelse. 

Fællesfunktionen består af i alt 15 medarbejdere, der tilsammen løser en mangfoldig række af opgaver inden for blandt andet økonomi, HR, løn og personale, ledelsesunderstøttelse, faglige udviklings- og kvalitetsopgaver og kommunikation. 

Du bliver en del af et økonomiteam, der består af 2 controllere og 3 økonomimedarbejdere. 

Dine primære opgaver vil blive

  • Bogføring af fakturaer og udlæg 
  • Omposteringer af udgifter og indtægter
  • Afstemning statuskonti, herunder bankafstemning
  • Borgerøkonomi: månedlig fakturering, afstemning af udlæg til borgere, kostrefusion og opgørelse af servicepakke
  • Indkøb


Din profil:
Vi forventer, at du har en faglig relevant uddannelse, f.eks. en kontorfaglig uddannelse, en administrationsbachelor eller lignende, og at du har erfaring med ovenstående eller sammenlignelige opgaver. Det er en fordel, hvis du samtidig har kendskab til socialområdet og dermed de muligheder, vilkår og rammer, der hører til på området. 
 

Vi forventer, at du

  • er systematisk og grundig i din arbejdsform
  • er engageret og løsningsorienteret
  • har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • formår at formidle økonomiske problemstillinger på en enkel og forståelig måde – dette både mundtligt og skriftligt.
  • har stor erfaring med Excel, I dit daglige arbejde skal du desuden arbejde i systemerne KMD OPUS, NemØkonomi og UNIK, og det vil være en fordel, hvis du har kendskab til disse systemer.
  • trives i et uformelt miljø med højt tempo og bidrager til et godt arbejdsmiljø


Derfor skal du vælge os:
Du bliver en del af Fællesfunktionen i Vikingedalen, hvor du vil få 15 dedikerede, dygtige, samarbejdsorienterede og positive kollegaer. Du vil således indgå i et stærkt fagligt fællesskab med henblik på videndeling, sparring og støtte. Endvidere vil der være gode muligheder for kompetenceudvikling. 

Du vil indgå i tæt samarbejde med dine kollegaer, afdelingslederne på vores tilbud, centercheferne samt øvrige medarbejdere i Aarhus Kommune, hvor det er relevant. 

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi vægter samarbejde højt og sætter stor pris på et godt og udviklende arbejdsmiljø med fokus på muligheder frem for begrænsninger.

Løn og ansættelsesvilkår:
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer. 
 
Ugentligt timetal: 32 timer  

Tiltrædelse er 1. oktober 2023 
 
Stillingen er til enhver tid betinget af en tilfredsstillende offentlig straffeattest. 

Det er et krav at du har gyldigt kørekort og kan stille bil til rådighed i arbejdstiden, da vores afdelinger ligger geografisk spredt i Aarhus Kommune. 
 
Hvis du vil vide mere: 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Fællesfunktionen Trine Funder tlf.  30 44 91 27 

Ansøgning:
Ansøgningsfrist er den 23. august 2023.

Vi forventer, at første samtalerunde afholdes mandag den 28. august om formiddagen og eventuelt anden samtalerunde tirsdag den 29. august om eftermiddagen. 
 

Om os:
Fællesfunktionen Vikingedalen er den samlede administrative enhed for to centre; Center for Autismetilbud til Voksne og Center for Bosteder til Voksne. Begge centre består af en række tilbud (botilbud, bofællesskaber, aflastning og dagtilbud) til voksne over 18 år med handicap. De to centre er specialiseret indenfor hhv. autisme og udviklingshæmning. 

Centrene er en del af driftsområdet Voksne, Job og Handicap under Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse i Aarhus Kommune. 
 

 
  
Om Aarhus Kommune
Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

 
Leder- og medarbejderroller
I vedlagte link finder du de fælles Leder- og medarbejderroller i Aarhus Kommune:
https://aarhus.dk/job/den-attraktive-arbejdsplads/

De fælles leder- og medarbejderroller giver et blik på de forventninger, der stilles til dig, når du som leder eller medarbejder i Aarhus Kommune skal løse den fælles kerneopgave. Ved at synliggøre de forventninger, der stilles – om du er leder eller medarbejder – håber vi på, at vi sammen kan fastholde et godt arbejdsmiljø, en attraktiv arbejdsplads og en kultur med troværdighed, respekt og engagement
 
 

23-08-2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aarhus Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Aarhus Kommune, Oddervej 249, 8270 Højbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aarhus.career.emply.com/ad/okonomimedarbejder-til-faellesfunktionen/ztt1a0/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5884209

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet